НАКАЗ

                                                 

Професійно-технічне училище № 42

 

 

Н А К А З

 

15 жовтня 2020року                       № 75                                с.Андріївка

 

 

Щодо тимчасового переходу

 на дистанційне навчання

 

 

У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19),  відповідно до постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 641 від 22.07.2020 року, листа Міністерства освіти і науки «Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної(професійно-технічної) освіти 2020-2021 навчальному році»№1/9-445 від 17.08.2020 року, листа Міністерства освіти і науки «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»№1/9-420 від 05.08.2020 року, постанови МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)»№ 50 від 22.08.2020 року, постанови головного державного санітарного лікаря «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в гуртожитках в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» № 48 від 04.08.2020 року, постанови головного державного санітарного лікаря «Про внесення змін до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в деяких закладах фізичної культури та спорту на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» №47від 04.08.2020 року та з метою проведення протиепідемічних, дезінфекційних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, листа Міністерства освіти і науки від 12.10.2020 № 1/9-576 «Щодо тимчасового переходу на дистанційне навчання»,

 

 НАКАЗУЮ:

  1. Запровадити дистанційне навчання з 15 жовтня по 15 листопада 2020 року включно та внести необхідні зміни до графіка освітнього процесу та розкладу занять.
  2. Інженеру з охорони праці Мостицькому І.О. моніторити встановлений рівень епідемічної небезпеки поширення СОVID-19(«зелений», «жовтий», «помаранчевий» або «червоний») та повідомляти директора у випадку його зміни.
  3. Педагогічним працівникам училища:

3.1.  Підготувати матеріали для опрацювання та завдання для учнів до 16.10.2020 р.

3.2. Підготовлені матеріали в електронному варіанті подати до методичного кабінету з метою розміщення на сайті училища.

3.3.  При розробці завдань керуватися платформами, де розміщено матеріали  щодо проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій .

3.4. Керувати дистанційним навчанням учнів.

3.5. Перевіряти домашні завдання через електронну пошту,Viber, надсилати тести для перевірки знань учнів.

  1. Класним керівникам та майстрам в/н :

4.1.провести роз’яснювальну роботу з батьками та учнями, щодо обов’язковості виконання завдань;

4.2.  проводити моніторинг отримання та  виконання учнями завдань;

4.3. забезпечити учнів,які не мають засобів зв’язку завданнями у  паперовому варіанті;

4.4.провести первинний інструктаж для учнів училища щодо дотримання санітарних та протиепідемічних заходів згідно інструкції з охорони праці №34 з безпеки життєдіяльності учнів у приміщенні та на території навчального закладу під час навчально-виховного процесу у період карантину;

4.5.довести до відома учнів що вдома, перед виходом їм обов’язково самостійно провести вимірювання температури. У випадку виявлення підвищення температури або ознак гострих респіраторних захворювань, залишитися дома, повідомити класного керівника або майстра виробничого навчання та звернутися до сімейного лікаря;

4.6.слідкувати за наповнюваністю інформаційних куточків щодо заходів запобігання поширення хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

  1. Красун Т.В. – заступнику директора з НВР училища:

5.1.розмістити на офіційному сайті училища  подані матеріали;

5.2.за необхідності корегувати завдання для учнів;

5.3.проводити моніторинг виконання учнями завдань.

  1. Заступнику директора з НВР Кляцькому М.О. розробити адаптований графік навчання .
  2. У зв’язку з практичною неможливістю забезпечити безпечні епідеміологічні умови масового перебування здобувачів освіти в гуртожитках, забезпечити їм тимчасовий виїзд на період з 15 жовтня по 15 листопада 2020 року.
  3. Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.
  4. Перебування в приміщеннях загального перебування або гуртожитку (поза кімнатами) дозволяється лиши у респіраторі або захисній масці (у тому числі, виготовленій самостійно).
  5. Завідуючій господарством УС О.Ф.:
  • контролювати наявність дезінфікуючих засобів на входах до приміщення, рідкого мила та паперових рушників в санвузлах, засобів індивідуального захисту у працівників на одну робочу зміну;
  • контролювати організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в контейнери з дотриманням вимог до поводження з використаними засобами індивідуального захисту та з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів;
  • забезпечити чергових гуртожитку захисними щитками, що використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника;
  • забезпечити усіх працівників їдальні засобами індивідуального захисту із розрахунку захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну — безпосередньо на робочому місці працівника. Працівника їдальні, який видає страви, забезпечити додатково захисними окулярами або захисним щитком;
  • контролювати проведення вологого прибирання, очищення і дезінфекції поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо) двічі на день в навчальних корпусах, в їдальні та гуртожитку.
  1. Медичній сестрі Хорошавцевій Г.Г.:

 

  • проводити щоденну термометрію безконтактним термометром працівникам училища та учням, що проживають в гуртожитку з фіксацією у журналах;
  • у разі виявлення працівника з підвищеною температурою тіла понад 37,2 °C або із ознаками гострого респіраторного захворювання такий працівник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря;
  • у разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби в учня, він одягає маску, тимчасово ізолюється в ізоляторі, про що інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.
  1. Заступнику директора з НВР Красун Т.В.
  • обмежити проведення масових заходів в закритих приміщеннях;
  • розробити графік харчування, провівши розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр.
  1. Завідуючим кабінетами, лабораторіями, майстернями:
  • збільшити відстань між столами, посадковими місцями та робочими місцями забезпечивши розсаджування по 1 здобувачу освіти за столом з метою дотримання дистанції;
  • після проведення занять у кінці робочого дня забезпечити прибирання та провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, тощо).
  1. Працівники училища:
  • допускаються до роботи за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно);
  • перед початком роботи зобов’язані пройти термометрію безконтактним термометром у медичної сестри, про що робиться відповідний запис до журналу;
  • при появі підвищеної температури тіла понад 37,2 °C або ознак гострого респіраторного захворювання вдома, працівник училища повідомляє свого керівника підрозділу та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою;
  • регулярно мити руки з милом не рідше одного разу за 3 години, дотримуватися протиепідемічних заходів на період карантину.
  1. При появі симптомів респіраторного захворювання та/або підвищення температури у особи, що проживає у гуртожитку, така особа підлягає ізоляції до отримання консультації медичного працівника. Медична сестра невідкладно повідомляє Баштанську центральну районну лікарню та вживає невідкладних заходів щодо недопущення розповсюдження корона вірусної хвороби (СОVID-19) у гуртожитку. Ізоляції також підлягають усі особи, що проживали спільно з нею.
  2. Особам, що знаходяться на самоізоляції в приміщеннях гуртожитку, забезпечується медичне спостереження (медична сестра Хорошавцева Г.Г.), доставка харчових продуктів, медикаментів, засобів гігієни, особистих речей (завідуюча господарством Ус О.Ф.) із дотриманням необхідних протиепідемічних заходів.
  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор                                                      Ю.БЕНЮХ