Практичний психолог
Мойсеєнко Оксана Вікторівна
Освіта: вища, – Переяслав — Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди
Спеціальність: Практичний психолог.
Кваліфікація: Психолог II категорії.
Педагогічний стаж роботи: 24 роки.
Практичний психолог: 8 років.
Життєве кредо:
«Відкривати в людях добрі і гарні риси, навіть, якщо вони роблять усе, щоб їх приховати».
Проблемна тема: «Діагностично-аналітична діяльність вчителів як умова саморозвитку, самореалізації особистості учня в системі орієнтованого навчання»
Проблеми в нашому житті — це навчальні ситуації, які допомагають нам стати сильнішими.
Основні види роботи практичного психолога:
-Психодіагностична робота.
-Консультаційна робота.
-Корекційно-відновлювальна робота та розвивальна (тренінги, заняття, ділові ігри, тощо).
-Психологічна просвіта.
-Організаційно-методична.
-Зв`язки з громадськістю та інше.
Практичний психолог працює з 8:00 до 17:00 години щодня, окрім вихідних.
Кабінет практичного психолога розміщується в навчальному корпусі (2 поверх).
Отже:
Якщо Ви хочете розібратися в своїх психологічних проблемах.
Не можете адаптуватися в навчальному колективі.
Не можете порозумітися з викладачами, майстрами.
Якщо у Вас назріває конфліктна ситуація з батьками, важко знайти спільну мову з друзями, чи просто необхідно виговоритися — усі ці питання можуть стати предметом індивідуальної бесіди з психологом.
Мрію можна здійснити будь-коли.
П. Коельо
Принципи психологічної служби:
Принцип науковості – здійснення діяльності на основі досягнень сучасної психології з використанням діагностичних методик, що пройшли апробацію на території України;
Принцип гуманізації навчально-виховного процесу – пріоритету інтересів особистості ;
Принцип розвивального характеру діяльності;
Принцип індивідуального підходу – урахування індивідуальних темпів та напрямів розвитку особистості ;
Принцип системності – розгляд явищ у системі навчально-виховного процесу та сукупності взаємодії суб’єктів педагогічного процесу.
Завдяки роботі психолога в училищі створено:
сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу;
створені умови для всебічного особистісного розвитку учнів, їхнього повноцінного психічного здоров’я.
Психолог сприяє:
пошуку, відбору і розвитку обдарованих учнів;
свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;
успішному навчанню учнів з урахуванням індивідуальних особливостей кожного підлітка і – можливих труднощів в адаптації під час переходу до самостійного життя.
Психолог захищає учнів від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.
Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, майстрів, батьків.
Навіщо потрібен психолог ?
Робота психолога нерозривно пов’язана з навчально-виховним процесом. Для початківця фахівця училище – хороша можливість придбати цінний досвід роботи з людьми, з учнями, досвід вирішення всіляких психологічних проблем. Психолог працює не тільки з учнями, а також і з педагогами, майстрами та батьками.